Sep 24, 2008

Fiq - Tiga Malam Tanpa Bintang

Hai sekali lagi ni..Hah, kali ni aku terserempak ngan seorang artis yg terkenal dgn lagu "Tiga Malam Tanpa Bintang" tu iaitu FIQ. Aku bertembung ngan dia ni taim aku tengah take order martabak Sabah tu lah..Aku lihat FIQ sedang membeli air tebu ngan kwn dia. hehe....lets check it out!

FIQ - terkezuuttt kena snap!

Dalam aku tgh tunggu order aku siap, aku pun apa lagi..aku panggil dia sambil tunjuk isyarat nak amik gambar dia ngan henpon aku. Dia angguk2 je tau..kahkahkah!Tapi, sempat gak dia laung kat aku." wuiiii...urg blum mekap2 lg nih!" hahaa..Tengok jak pic kat bwh ni..hahh, pic terkezuttt gtu! Baru ko tau sna FIQ..haha!


- Ok bah -

Haha, yang ni ok sket..hehe..yg herannya tu kan, bila aku berdiri depan tu nak amik pic dia, otomatik urg2 kat situ tak berani nak "limpas" dkt FIQ. Cam dorang tau2 je aku nak amik gambar dia, kan? Tapi, beshla..dia ni tak sombonk. Budak baik ni cuma, jajal sket..hehe! Tunggu ko taim raya nnt Fiq..hihi

No comments:

Post a Comment

apa kata anda?