Jan 3, 2009

Hari yang suram

Hari ke-3 yang suram dalam kalendar Januari 2009!

Hari ni Sandakan bermandi hujan. Langit masih kelihatan mendung meskipun tatkala hujan berhenti seketika. Sesekali angin sejuk bertiup menyapa masuk ke ruang tamu rumahku mendinginkan suasana. Huuuh...memang sejuk dan aku apa lagi...datanglah
mood malas aku pulak...haha! Alaaa...kan ni hari cuti. Apa salahnya aku buat-buat malas di rumah lepaskan tension kepala aku ni. A'arr, kamu pernah tension tak?

Nak tau cerita, lebih kurang seminggu lalu aku diserang migrain dan sepanjang minggu itu juga la aku dah macam kena sindrom kemurungan, omg! Apa tidaknya, sakitnya kepala aku Tuhan saja yang tahu. Punyalah azab aku rasa.......mau nangis pun ada!

Yang aku tak tahan tu bila tahap migrain aku yang sakit sesangat tu menyerang area mata aku. Sakitnya seolah-olah mata aku macam nak terkeluar! Dah tu, aku tak boleh buka mata besar2 sangat. Nak tengok skrin monitor komputer pun kena kecilkan mata, adehh..

Lagi satu, aku akan menjadi sensitif kepada silau cahaya, tak boleh dengar sound-sound yang kuat atau membengitkan telinga. Tengok tv pun kena slowkan volume...hadoii, punyalah siksa jiwa raga aku...ada kalanya aku jadi moody.

Jadi, sekarang? Alhamdulillah..dah oke sikit. Cuma, tak sepenuhnya la. Masih ada terasa sakit sedikit jak. Tapi, sekurang-kurangnya aku dah boleh ngadap pc aku ni, wakakaka! A'arr la..insyaallah dalam sehari dua nanti aku akan oke!

Have a nice day, yeah!

No comments:

Post a Comment

apa kata anda?