Oct 23, 2008

langit-langit cerah nan indah

Aku borink..blur...tension..warghhh.. Tapi, aku masih bisa menjalani kehidupan normalku seperti biasa walaupun aku teramatlah sibuk dengan kerja dan juga studi aku. Tambahan ni dah masuk ke penghujung tahun....tak abis ngan keja, nak concentrate exam la pulak! Hinshh..!

Ok, aku lupakan seketika kesibukkan keja dan studi aku...hehe... Well, aku suka tengok pemandangan langit. Selain dr pemandangan langit, aku paling suka melihat keindahan pantai. Mendengar dengusan ombak...angin bertiup sepoi2 bahasa...apatah lagi jika dpt melihat mentari senja terbenam di hujung lautan. Tp, di Sandakan ni tiada pantai yg boleh aku katakan indah dan menarik..huhu.. Aku rasa sedih gak sebab tiada ka developer yang mau membangunkan pantai Pasir Putih di Sandakan ni?? Terbiar...kotorrr...tak seindah namanya. Uppss...ok..ok..nnt aku cuba dapatkan pict di pantai Pasir Putih tu. So, tunggu untuk catatanku mengenainya sikit hari lagi, k.

Tapi, sekarang aku tunjukkan pict "langit-langit" ni.. Pict langit ni aku amik taim cuaca panasla sangatt semasa aku dlm perjalanan balik dari menghadiri exam jabatan. hehe..

lihatlah pancaran matahari tu..gumpalan awan....siok eh!tengokla matahari tu...bahang panasnya amat terasa..ni ILP di Sandakan, tempat di mana aku amik exam jabatan hari tu..hehe

1 comment:

apa kata anda?